EmailFacebookLinkedIn


Medewerker projectadministratie / Beverwijk / 80-90%


 Professioneel Team         Ontwikkelen        € 2.535 - € 3.336  bruto

Lijkt het jou leuk om je in te zetten voor onze projectadministratie? Voel jij je prettig in een technische, industriële en hectische omgeving waar geen dag hetzelfde is? Loop jij graag even naar de werkvloer om informatie of een bon op te halen? Dan hebben wij een leuke uitdaging voor jou. In verband met pensioen van onze huidige collega zoeken wij een Medewerker projectadministratie.

Je bent toe aan de volgende stap in jouw relatief korte carrière en je zoekt naar een nieuwe functie waarin je kunt groeien.?Je bent een harde werker met een positieve instelling die graag verantwoordelijkheid neemt. Je voert een foutloze administratie en vind het leuk om jouw collega’s van Operations en onze Sales afdeling te ondersteunen op administratief gebied. Het is belangrijk dat je service- en kwaliteitsgericht bent en een flexibele instelling hebt.

Je staat je mannetje en je bent communicatief sterk. Je ziet het als een uitdaging om jouw administratie op tijd, correct en compleet in orde te hebben. Je hebt hierbij veel contact met onze leveranciers, klanten, collega’s en afdelingen van diverse vestigingen. Je begrijpt dat het belangrijk is dat je nauwkeurig en vasthoudend bent, maar ook dat je goed overzicht kunt houden.  

Als collega’s hulp nodig hebben spring je ook graag even bij. Je hebt een aanpakkersmentaliteit en gezamenlijk moet de klus geklaard worden. Daarnaast is het belangrijk dat je stevig in je schoenen staat, consequent, nauwkeurig, klant- en servicegericht bent.  

Je komt in terecht in een team van vier personen en rapporteert aan de Vestigingscontroller. Binnen dit team is veel kennis en ervaring aanwezig. Jouw nieuwe collega's willen jou graag begeleiden, ondersteunen en hun kennis met jou delen. Een open, directe cultuur is kenmerkend voor deze vestiging waar een actieve personeelsvereniging gezelligheid brengt in de vorm van diverse uitjes.

Dit is een mooie functie om REYM goed te leren kennen en op termijn door te groeien binnen onze organisatie.

 

 

 

 

Vragen ?
Neem contact met mij op

Andrei de Vries
Recruiter

 vacature@reym.nl
  0658941622

  0658941622

Wat doet een Medewerker projectadministratie?

 Het maken van projectmatige bestelbonnen

 Het zorgen voor een kostenoverzicht ter voorbereiding van de facturatie.

 Controleren van bijvoorbeeld uitgiften op een project, juistheid van bestelbonnen en facturen, eigenlijk of een projectmap juist en volledig is

 Diverse administratieve werkzaamheden zoals bijvoorbeeld het aanmaken van inkopen

 

Medewerker Projectadministratie bij REYM:

 Een goed salaris (minimaal € 2.535,19 en maximaal € 3.336,19 bruto per maand, op basis van 40 uur per week)

 8% vakantietoeslag

 Minimaal 24 vakantiedagen (plus leeftijdsdagen) + 3,5 atv dagen

 Deelname aan de winstdelingsregeling (winstafhankelijk)

 Flexibele arbeidsvoorwaarden (je kunt bijvoorbeeld vrije dagen bijkopen, max 18)

 Gezondheid en sport vinden wij belangrijk. Wij betalen daarom jouw sportabonnement (tot max € 300,00 per jaar)

 Goed pensioen (Werkgever betaalt 66,6 % premie) 

 Aantrekkelijke opleidings- en doorgroeimogelijkheden

 De CAO voor het beroepsgoederenvervoer is van toepassing
 

Werken als Medewerker projectadministratie bij REYM:

 MBO3/4 werk- en denkniveau  

 Je bent handig met online applicaties en programma’s 

 3-5 jaar relevante werkervaring in een administratieve functie
 

Word jij onze nieuwe Medewerker projectadministratie?

 Solliciteer!
 Vragen? Bel of app met Andrei de Vries op 0658941622
 Wil je graag eens met iemand van de afdeling praten? Dat regelen we ook graag voor je. 

  vacature@reym.nl
   0658941622 
   0658941622

Wij werven graag zelf onze nieuwe collega, acquisitie op deze vacature is niet gewenst.


Jouw nieuwe collega?

Hoi, ik ben Nick Koning. Al 13 jaar werkzaam bij REYM in Veendam. Ik ben op mijn 25ste bij REYM gestart als aankomend Industrieel reiniger. Inmiddels ben ik Senior uitvoerder. Als je de juiste mentaliteit hebt, krijg je bij REYM alle kansen.

“REYM motiveert mij om te blijven ontwikkelen”

Als Industrieel reiniger bij REYM heb je het goed voor elkaar. Je kunt direct aan de slag. Leren en doorgroeien als je dat wilt en je werkt bij een sociale en stabiele werkgever die vooroploopt in de markt.

Nick Koning: Gestart als aankomend Industrieel reiniger, nu Senior uitvoerder

Heb je al eens eerder bij ons gesolliciteerd via dit portaal? Klik dan rechts bovenaan op 'Inloggen' om in te loggen. Je gegevens worden dan opgehaald uit het systeem en alvast voor jou ingevuld.

     REYM B.V.  |  Fokkerstraat 17  |  3833 LD  Leusden  |  Netherlands  |  hrreym@reym.nl  |  +31 (0)33 4558890                                                                                                                Volg ons op: